BEZORGING IN NL & BE // VOORDELIGE REGIOBEZORGING // LOKAAL EN DUURZAAM // AFHALEN IN GELDERMALSEN

Welke plaatsen rekenen jullie tot de regio?
Wij zijn gevestigd in Geldermalsen, in de West-Betuwe, maar ook Utrecht en Het Gooi rekenen wij tot onze regio. Hier vind je een overzicht van de bezorgtarieven per plaatsnaam in de regio.

Wat houdt z.g.a.n., a-keus en b-keus in?
Anders dan vele van onze collega's selecteren we onze producten heel zorgvuldig en delen we deze in in maar liefst vier categorieën. Mocht je prijzen vergelijken met die van onze collega's, let dan goed op de kwaliteit die je koopt, en vooral of nieuw ook echt nieuw is en niet zo goed als nieuw. Op die wijze maak je een eerlijke vergelijking.

Nieuw: Deze producten zijn nieuw en nog nooit eerder gebruikt. Het hout is blank. Palletranden zijn vrij van teksten en hebben allemaal dezelfde uitstraling.
Zo goed als nieuw: Het product is één of enkele keren gebruikt en ziet eruit als nieuw. Het hout is blank. Palletranden zijn vrij van teksten en hebben allemaal dezelfde uitstraling.
A-keus: Het product is gebruikt, maar nog prima te gebruiken. Het hout is vergeeld en er kunnen kleine beschadigingen zijn. Bij palletranden kunnen er stickers op zitten, nietjes in zitten en teksten op de randen staan.
B-keus: Het product is flink gebruikt, maar nog geschikt om buiten te gebruiken. Het hout is bruin of vergrijsd en kan beschadigd zijn. Bij palletranden kunnen er stickers op zitten, nietjes in zitten en teksten op de randen staan.

Is Pallet voor Thuis telefonisch bereikbaar?
We zijn een klein bedrijfje en staan vaak zelf met onze handen vol of zitten op de weg. Wij maken gebruik van de Whatsapp en de chat op Marktplaats en de mail. Rechtsonder in onze webshop vind je de contactknop. We reageren over het algemeen heel snel. Bovendien kunnen we zo nooit vergeten wat we hebben afgesproken en geeft dit ons de mogelijkheid ook bereikbaar te zijn in de avond en in het weekend. Wij zijn telefonisch niet bereikbaar.

Is het mogelijk om zakelijk te bestellen?
Jazeker, we hebben heel veel zakelijke klanten. Van supermarkten tot strandtenten en van bloemenwinkels tot kinderboerderijen. Je kan uiteraard gewoon bestellen via de webshop en betalen met bijvoorbeeld Ideal. Als je een account aanmaakt kan je daar gemakkelijk de factuur downloaden. Wil je voorafgaand aan de betaling een factuur ontvangen, mail ons dan even en geef duidelijk aan wat je zou willen bestellen. Wij sturen je dan een factuur en zodra deze is voldaan leveren wij de bestelde producten.

Wanneer zijn jullie open?
In de basis zijn wij een webshop en geen winkel met een fysieke locatie. Wil je toch graag rondkijken, dan kan dat op het moment dat wij in onze loods aanwezig zijn om bestellingen klaar te maken voor andere klanten. Dit is één tot twee keer per week op werkdagen in de ochtend. De dagen verschillen per week. Neem daarom even contact op via de mail of whatsapp om een afspraak te maken. Heb je producten besteld en wil je deze afhalen, hier lees hoe dat in zijn werk gaat.

Ik wil producten laten bezorgen, maar zie alleen de mogelijkheid om de producten af te halen
Het transporteren van grote producten is een uitdaging. Mogelijk heb jij een combinatie van producten gemaakt die wij niet standaard kunnen onderbrengen bij één van onze transporteurs. Neem contact met ons op, dan regelen wij transport op maat voor je. Meer over verzending lees je hier.

Bezorgen jullie ook in België?
Jazeker, dit doen we graag. Sinds kort kan je vanuit België direct in onze webshop bestellen. Mochten de verzendkosten hoog uitpakken of gaat er iets mis, neem dan vooral contact op. We doen momenteel ervaring op met het via onze webshop aannemen van bestellingen uit het buitenland.

Ik wil zakelijk bestellen vanuit België, hoe doe ik dat?
Wil je zakelijk bestellen vanuit België, dan kan je het beste per mail contact opnemen. We sturen je dan een factuur die op de juiste wijze is opgebouwd zodat er geen BTW betaald hoeft te worden en met jouw BTW nummer. Bestel je direct via de webshop, dan is het voor ons niet altijd mogelijk de factuur aan te passen.

Waarom staat er geen BTW op de factuur?
Veel van onze producten zijn zogenaamde margegoederen. Dit zijn gebruikte producten waarover geen BTW betaald hoeft te worden. Wanneer er wel BTW wordt geheven, wordt dit altijd op de factuur vermeld.

Hoe kan ik betalen?
In de webshop kan je afrekenen met Ideal of kan je achteraf betalen via Billink. Bij het afhalen kan je ook contant betalen. Wanneer deze optie beschikbaar is, verschijnt deze bij het afrekenen in de webshop. Bestel je vanuit België dan kan je ook betalen met Payconiq en Bancontact.

Wat is een Europallet?
Een Europallet of EPAL pallet is gebouwd volgens standaard specificaties welke bedoeld zijn in de logistiek om kwaliteit en afmetingen (80x120cm) vast te leggen.
Dit zijn echte kwaliteitspallets en wegen ongeveer 25kg per stuk. Europallets ondergaan een warmtebehandeling (heat treatment) die mogelijk schadelijke organismen doodt. Zijn andere pallets dan slecht? Zeker niet, deze zijn ook prima te gebruiken, echter zijn er soms kleine verschillen tussen de pallets en missen ze het stoere EPAL of UIC brandmerk op de blokken

Wat zijn de verzendkosten?
Deze staan vermeld bij elk product. Meer informatie vind je hier.

Wat is jullie retourbeleid?
Meer informatie vind je hier.

Hebben jullie een keurmerk?
Nog niet! We zijn een klein bedrijfje en werken met liefde en passie. Als wij groeien zie je mogelijk keurmerken verschijnen, nu is dat nog niet mogelijk.
We zijn begonnen met de verkoop via Marktplaats, bekijk daar gerust onze reviews.

Cookies op de site, waarom?
Met Cookies analyseer je het gedrag van de bezoeker van jouw website. Ben je bij ons terecht gekomen via social media, of via Google en met welke zoekterm. Het gaat ons niet om wie jij bent en wat jij doet, maar om te zien hoe wij kunnen zorgen dat onze klant ons nog beter kan vinden op het internet. Daarom gebruiken wij Cookies.

Vragen?
Hebben we jouw vraag nog niet beantwoord? Mail ons gerust.